Detalii livrare

HomePuls.ro optimizează permanent costurile de livrare prin alegerea cea mai potrivită a modalității de transport. Puteți alege în funcție de preferințe sau costuri mai multe variante de livrare de la mai mulți curieri.

Livrare la adresă

Livrarea produselor în țară se efectuează prin rețelele de curierat rapid în maxim 2 zile lucrătoare pentru produsele aflate pe stoc. Curierii agreați și folosiți pentru livrare de către societatea noastră în acest moment sunt GLS, Sameday și FanCourier care au fost aleși dupâ mai multe analize și teste din punct de vedere al siguranței și costurilor reduse. Programul de livrări este intre orele 09:00 - 17:00 de luni până vineri .

Termenul de livrare este în mod normal de 1 zi de la data expedierii coletului, numărul de AWB fiind comunicat prin e-mail clientului de către reprezentantul de vânzări al HomePuls.ro după plasarea și pregătirea comenzii. În perioada sărbătorilor de Paște , de iarnă ,sau a evenimentului Black Friday , durata maximă de procesare a unei comenzi poate crește până la 7 zile lucrătoare. În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, el va fi contactat telefonic de către firma de curierat. Clienții sunt notificați prin SMS în ziua livrării.

Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună. Factura constituie contractul de vânzare/cumpărare conform legislației române în vigoare. Clientul își exprimă acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda și cu nevoile acestuia. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de HomePuls față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de HomePuls de la acest client.

Ridicare de la GLS Locker sau Sameday EasyBox

Produsele se vor livra de către curieri în lockere și se pot ridica la orice oră de către client. Lockerele disponibile se vor alege de client în momentul plasării comenzii

Ridicare de la sediul firmei

Produsele se pot ridica și de la sediul Econcept Online SRL care gestionează magazinul online HomePuls.ro , din Viforâta, Strada Vasile Lupu, Nr.59, Județul Dâmbovița

Urmărire livrare

După plasarea comenzii și confirmarea de către homepuls.ro va fi transmis clientului numărul de AWB cu ajutorul căruia puteți urmări traseul produsului până la destinație. Pentru siguranța unor produse este posibil ca livrarea să fie efectuată în ambalaje diferite, suplimentar față de cel original.

Costul transportului

Costul transportului pentru localitățile din aria de acoperire a curierilor este în funcție de metoda de livrare aleasă și va fi între 17 lei și 23 lei(TVA inclus) indiferent de volumul sau greutatea coletului

In cazul expedițiilor efectuate în alte localități decât cele cuprinse în lista ariei de acoperire a rețelelor de curierat se vor percepe separat taxe suplimentare de livrare în funcție de distanța până la cel mai apropiat punct de livrare

Curierul GLS nu are opțiunea de deschidere colet la livrare

Orice cumpărător poate opta pentru refuzarea coletului în momentul livrării de către curierat fără să îl desfacă dacă coletul prezintă vizual la exterior urme de deteriorare, curierul întocmind un proces verbal în acest sens. În cazul în care produsul comandat nu se prezintă în perfectă stare, prezintă urme de lovire, sau alte probleme constatate vizual, dar constatate ulterior ridicării de la curier, îl poate returna completând doar un simplu proces verbal de retur. În acest caz transportul este suportat de HomePuls.ro Acest serviciu este disponibil atât persoanelor fizice cât și persoanelor juridice. Acest serviciu NU include verificarea stării tehnice a produselor, aceasta fiind acoperită de garanția de conformitate și certificatul produsului respectiv. Costul transportului acoperă o deplasare la destinația specificată de Dvs. Produsele sunt înmânate sigilate, alături de factura fiscală și certificatul de garanție . Orice refuz al coletului îl puteți face alături de reprezentantul firmei de curierat prin completarea unui proces verbal de constatare.

Modalități de plată

Orice comandă efectuată pe HomePuls.ro poate fi achitată astfel:

Numerar (Plată ramburs)

Puteți achita contravaloarea produselor și serviciilor comandate la livrarea comenzii de către curier direct la adresa Dvs. Suma maximă care poate fi achitată numerar, conform legii, este 10000 lei pentru persoane fizice și 5000 lei pentru persoane juridice. Din considerente de siguranță curierii nu pot încasa numerar decât maxim 7000 lei, ceea ce înseamnâ că am limitat posibilitatea plății ramburs cu numerar la 7000 lei. La valori peste această sumă trebuie sa alegeți plata cu OP sau CARD

Plata cu Ordin de Plata (OP)

Puteți plăti și în mod direct prin Ordin de plată în lei (transfer bancar) în contul: RO76 INGB 0000 9999 0762 7041 ; Banca: ING , Beneficiar: SC ECONCEPT ONLINE SRL, Viforâta, Vasile Lupu 59, CUI: 38776263, J15/116/2018. Dacă ați optat pentru această modalitate de plată, produsele vor fi livrate după confirmarea încasării plații efectuate conform facturii proforme emise.

Plata cu CARD de debit sau credit on-line

Logo ING

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod VV2/CVC2). Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Pentru asigurarea securității tranzacțiilor, Econcept Online SRL folosește platforma ING WebPay. Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie introduse datele necesare autorizării tranzacției în platforma de plăti ING WebPay. În cazul în care cardul este asociat unui cont în alta moneda decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plată ING Tranzacția este procesată de ING Bank N.V. Amsterdam - Sucursala București în numele Econcept Online SRL. Datele cardului dvs. nu sunt puse la dispoziția comerciantului. În cazul în care banca emitentă a cardului dvs. și cardul dvs. sunt participante în sistemul 3DSecure, în timpul tranzacției veți fi invitat să introduceți datele de autentificare pentru 3DSecure. Pentru detalii suplimentare despre procesarea comenzii dvs. vă rugăm să contactați Econcept Online SRL la numărul de telefon 0770 762 545 sau la adresa de email mailto:office@homepuls.ro