Politica de returnare produse

    1.Care este termenul de returnare al produselor ?

Un produs poate fi returnat în termen de 14 de zile calendaristice de la data livrării, termen prevăzut la art. 13 alin 3 și la art. 14 din OUG nr. 34/2014.

    2.Care este costul unui retur ?

În cazul în care doriți să returnați o comanda integral sau parțial, conform legislației în vigoare, taxa de transport aferentă returului va fi suportată de către dumneavoastră. În acest sens, vă sugerăm trimiterea produselor fie prin intermediul unei firme de curierat cum ar fi FanCourier, GLS, Sameday, fie prin intermediul Poștei Romane la adresa: Strada Vasile Lupu 59, Viforâta, Județul Dâmbovița
Menționăm că taxele de transport ocazionate de livrarea produselor către dumneavoastră, nu vor fi restituite, acestea fiind automat transferate firmei de curierat care a operat livrarea

    3.Care este procedura de returnare a produselor?

Pentru a putea returna un produs, acesta trebuie să nu fie deteriorat. Pentru inițierea procedurii de returnare a unui produs, va rugam să completați formularul de Contact, sau să sunați la numerele de telefon afișate pe site. După completarea formularului vă rugăm să expediați coletul către sediul nostru, nedepășind cele 14 zile calendaristice, calculate de la data recepționarii produselor și până la data expedierii produselor către sediul nostru. În scurt timp de la recepționarea coletului returnat, vom demara procedurile de returnare a contravalorii produselor. În cazul în care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau este incomplet, sau prezintă urme de uzură, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau returnarea acestuia către dumneavoastră.

    4. Conditii de retur:

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat:

  • În ambalajul original cu toate accesoriile și consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale și alte materiale);
  • Ambalajul produsului trebuie să fie intact, să nu fie rupt sau degradat sau să prezinte urme de desfacere necorespunzătoare ;
  • Sa fie însoțite de certificatele de garanție ale produselor intacte și documentele originale care le-au însoțit (factura fiscala, bon etc);
  • Fără a prezenta urme de uzură, să nu fie utilizate, folosite sau spălate ;
  • Pentru produsele executate pe comandă, sau produse brodate pe comandă nu se accepta retur ;

Costurile de retur și transport ale produselor în cazul în care cumpărătorul renunța la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produselor, sunt suportate de consumator.

    5.Cum mi se returnează contravaloarea produselor?

Puteți alege să primiți la schimb alte produse sau să primiți contravaloarea produselor direct în contul dumneavoastră bancar în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract (in conformitate cu art. 11 OUG 34/2014 modificata).