HomePuls - Intrebari frecvente

Întrebări frecvente

Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje:

a) Comenzile online pot fi înregistrate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor;

b) Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, dacă acestea au statusul "În stoc'';

c) Poți verifica direct din contul tău HomePuls traseul comenzii de la înregistrarea ei pana la livrare.

Produsele comandate sunt rezervate în Showroom pentru 72 de ore de la primirea email-ului de livrare. După expirarea celor 72 de ore, este posibil ca prețul să sufere modificări, iar produsele să nu mai fie disponibile.

O comandă activă poate fi anulată sau modificată direct din contul Dvs. creeat pe HomePuls.ro, prin trimiterea unui mail la office@homepuls.ro sau telefonic la numărul de telefon : 0770 762 545.

Dacă ai constatat că îți lipsesc anumite accesorii din colet, îți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului prin completarea formularului de Contact. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

Dacă produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) îți recomandăm să refuzi livrarea. Dacă totuși ai acceptat coletul, îți recomandăm să nu folosești produsul și să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Contact . Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

Dacă ai primit alt produs decat cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici, completând atat datele comenzii cât și denumirea produsului livrat.

Imediat după ce comanda ta a fost facturată poți descărca factura din contul tău de client. Intră în secțiunea Istoric comenzi & facturi din contul tău, selectează comanda, descarcă factura și salveaz-o sau printeaz-o. De asemenea, în momentul în care comanda ta este predată curierului îți vom trimite un email cu detaliile de livrare, din care vei putea descărca și factura.

Vă rugăm să verificați cu banca emitentă a cardului dacă aveți plățile online activate, dacă sunteți înscris în programul 3D Secure și dacă aveți fonduri suficiente. Reveniți cu o comandă după ce aveți confirmare din partea băncii că problema dumneavoastră a fost rezolvată.
În momentul în care un client dorește să facă o plată online, este redirecționat pentru plată pe site-ul operatorului de plăți, printr-o transmisiune securizată.

Firma de curierat este o firmă independentă de noi, dar le transmitem fiecare reclamație a clienților noștri. Orice sesizare privind nemulțumirea față de curierat se poate face doar dacă în momentul primirii coletului ați consemnat într-un Proces Verbal încheiat cu reprezentantul firmei de curierat nemulțumirile Dvs. În plus, aceste reclamații contează în evaluarea curierului pe care îl putem schimba dacă nu își rezolvă problemele.
În cazul în care doriți să primiți detalii pentru o livrare, vă rugăm să îi contactați direct. Dacă doriți să faceți o reclamație, puteți completa formularul de Contact completând problema întâmpinată.

Majoritatea produselor nu au un certificat de garanție propriu separat, garanția produsului fiind valabila în baza facturii fiscale emisă la achiziție. Dacă în momentul recepției constatați lipsa facturii sau dacă este cazul, al certificatului de garanție al produsului, vă rugăm să anunțați acest lucru în maxim 48 de ore de la primirea produsului, la numărul de telefon 0770 762 545 , pe adresa de email office@homepuls.ro , sau completând formularul de Contact.

Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Noi vă vom răspunde în maxim 48 de ore și vă vom trimite documentele fie prin email fie prin poștă, la adresa de livrare din contul de client.

Fiecare campanie are o durată limitată, de obicei de 3-5 zile. Nu uita că lucrăm pe principiul "primul venit, primul servit", așa că grăbește-te să intri pe site imediat ce se deschide o campanie!

Te poți bucura în voie de brandurile tale preferate, fără restricții. Adaugă în același coș de cumpărături toate produsele preferate din campaniile active.

Noi îți vom livra comanda într-un singur colet sau în colete separate în funcție de data la care acestea ajung în depozitul nostru de la furnizor.

Se poate comanda orice produs prin telefon 0770 762 545 și un consultant HomePuls te va ajuta pas cu pas, doar că în perioadele aglomerate operatorii noștrii pot fi angrenați în alte convorbiri și poate dura mai mult timpul de așteptare. Cea mai rapidă metodă este comanda direct pe site online sau pe adresa de mail office@homepuls.ro .

Poți anula comanda direct din contul tău, de pe site sau telefonic . Pentru a evita procesarea și expedierea, te rugăm să anulezi comanda în maximum 24 de ore de la plasarea acesteia.

Pe site-ul HomePuls.ro se poate comanda de oriunde din lume . Comenzile făcute pe www.homepuls.ro sunt livrate doar în România, în acest moment.

SC ECONCEPT ONLINE SRL

Sediu : Viforâta, Jud. Dâmbovița

Str. Vasile Lupu, Nr.7

Telefon : 0770 762 545

Telefon : 0773 744 558

Email: office@homepuls.ro

www.homepuls.ro

Produsele pot fi returnate în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul. Produsele returnate trebuie să fie în perfectă stare, nedeterioarate și cu ambalajul primit cu produsul întreg.

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, prin ordin de plată, într-un cont bancar specificat de dvs.

3D Secure înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor și vânzătorilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online.

Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2).

Livrarea se face doar prin curierat rapid.

Dacă ai comandat mai multe produse care trebuie să fie livrate la aceeași adresă, HomePuls nu poate garanta că pot fi livrate în același colet. Fie că este vorba despre produse din aceeași campanie sau din campanii diferite, cumularea a două sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obișnuit și procesarea manuală a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor. Îți recomandăm să finalizezi o singură comandă care să cuprindă toate produsele pe care dorești să le achiziționezi.

Sfatul nostru este să alegi pentru livrare adresa de la locul de muncă, în cazul în care în timpul orelor lucrătoare nu ești în mod normal acasă. Dacă, indiferent de adresa aleasă și de motiv, nu ești disponibil atunci când sosește coletul, vei primi o notă prin care ți se va aduce la cunoștință încercarea de livrare. Nota va conține numărul notei de transport (NT) precum și un număr de telefon la care vei putea contacta curierul pentru relații privind expedierea.

Intră pe pagina Informații cont din secțiunea Contul meu. Aici îți poți actualiza numele, prenumele și adresa de email. De asemenea, de aici îți poți modifica parola.

Intră pe pagina Newsletter din secțiunea Contul meu. Aici poți modifica opțiunile tale pentru newsletterele și alertele pe care vrei să le primești pe email.

Toate produsele afișate pe HomePuls.ro sunt disponibile pe stoc în momentul afișării. Totuși, actualizarea stocului poate fi efectuată doar în momentul finalizării comenzii, fiind posibil ca o parte din produsele adăugate de dumneavoastră în coș, să fie comandate anterior de alt client, epuizând stocul.

Da. Vă rugăm să folosiți formularul de abonare la "NEWSLETTER" și veți primi notificări despre lucrurile interesante de pe HomePuls.ro

Vă rugăm să folosiți oricare din următoarele metode pentru a ne contacta:

Telefon : 0770 762 545

Telefon : 0773 744 558

Email: office@homepuls.ro